΄Ετοιμοι για τη νέα βδομάδα ...!

 Κυριακή σήμερα κι ενώ φαινομενικά θα πρέπε να χαλαρώνουμε , εγώ σκέφτομαι ήδη ένα πλάνο για την ερχόμενη βδομάδα!Ως μαμά ,βέβαια , το πλάνο αυτό περιλαμβάνει κυρίως συνταγές για τα καθημερινά μαγειρέματα και φυσικά τη λίστα του σούπερ μάρκετ.Φροντίζω πάντα προτού πάω στο σούπερ μάρκετ ,να έχω σκεφτεί τι πρόκειται να μαγειρέψω για να αποφύγω κι άσκοπες αγορές.Έχω λοιπόν κάποιες ιδέες στο μυαλό μου που θα ήθελα  να μοιραστώ μαζί σας κι αν φυσικά έχετε να προτείνετε κάτι , θα χαρώ να το δω στα σχόλια.

Τη Δευτέρα μου αρέσει να ετοιμάζω κάτι γρήγορο και τώρα τελευταία έχω κολλήσει με μια συγκεκριμένη σαλάτα με πλιγούρι και τόνο !Η διαδικασία είναι απλή !Βράζω ένα φλιτζάνι πλιγούρι με 3 φλιτζάνια νερό , προσθέτω λίγο αλάτι και όταν το νερό κοχλάσει καλά , σβήνω τη φωτιά κι αφήνω να απορροφήσει όλο το νερό μόνο του.Όταν λοιπόν δεν έχει καθόλου  νερό το βάζω σε ένα μπωλ με ότι εγώ λαχταρώ!

Πιο συγκεκριμένα σε 200 γρ.βρασμένο πλιγούρι προσθέτω ένα μικρό τόνο κονσέρβα με το λάδι του  , λίγα ντοματίνια κομμένα στη μέση , ένα μικρό αγγουράκι ψιλοκομμένο , λίγο καλαμπόκι ,τυρί άσπρο  της επιλογής σας  σε κυβάκια  και η τσαχπινιά που κρύβεται; Μα φυσικά στο λαιμ !Ναι ναι !Αν σε αυτό το υπερθέαμα προσθέσεις λάιμ , το  ξύσμα και τον χυμό του  τότε μιλάμε για μια απίστευτη νοστιμιά!Συνήθως ο χυμός από μισό λαιμ φτάνει και είναι  μια χαρά!Να το δοκιμάσετε σύντομα!

Προχωρώντας στη Τρίτη σκεφτόμουν να κάνω ένα πιλάφι με μπόλικο λεμονάκι!Ενώ για την Τετάρτη ξέρω από τώρα πως έχω στη κατάψυξη χάντρες άρα αναπόφευκτα θα ετοιμάσω φασολάκια, που θα προμηθευτώ και θα τα κάνω μαζί με τις χάντρες !Την Πέμπτη θα προτιμήσω κάτι σε κόκκινο κρέας μάλλον μπριζόλες στο φούρνο με ντομάτα και πιπεριά .  Προχωρώντας στην Παρασκευή και  βλέποντας  τι έχω στα ντουλάπια μου , βρίσκω μια φάβα που μπαίνει κι αυτή στο πρόγραμμα γι αυτή τη βδομάδα!Τέλος , το Σάββατο θα ετοιμάσω σίγουρα μια λαχταριστή μακαρονάδα το πιο πιθανό με κοτόπουλο μπουκίτσες , κρέμα γάλακτος και λιαστή ντομάτα !

Την Κυριακή την αφήνω πάντα ρευστή γιατί τα ενδεχόμενα είναι πολλά και συνήθως απολαμβάνουμε το φαγητό μας είτε έξω είτε με αγαπημένα μας πρόσωπα που μας υποδέχονται σπίτι τους !

Αυτό, λοιπόν ,είναι το πλάνο της εβδομάδας που έρχεται όσον αφορά τα καθημερινά μαγειρέματα και σας αφήνω γιατί συνεχίζω δυναμικά και με άλλα πολλά που πρέπει να τα οργανώσω και αυτά για να κυλήσει όμορφα η βδομάδα!Με το καλό να την υποδεχτούμε!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις