Χοιρινό μουστάρδας

Πέρασε κιόλας ο Ιούλιος ...!Ένας μήνας που όλοι τον λαχταράμε τόσο πολύ είτε για να πάμε διακοπές είτε για να πάρουμε άδεια κι απλά να χαλαρώσουμε!Εγώ ήμουν από τους τυχερούς που πήγε διακοπές και μάλιστα διαρκείας ...!Ουσιαστικά μιλάμε για ένα ολόκληρο δεκαπενθήμερο στα Ιωάννινα  και στο Μέτσοβο κάνοντας βέβαια και διάφορες στάσεις γύρω απ' αυτά!Έχω λοιπόν σκοπό με αφορμή και τα διάφορα μέρη που επισκέφθηκα να αναρτώ και τις ανάλογες συνταγές!Σήμερα θα ξεκινήσω με τα Ιωάννινα που είναι και η μοναδική πόλη που αν χρειαζόταν θα άφηνα τα Χανιά και θα  έμενα εκεί για πάντα !Στα Γιάννενα  εντυπωσιάστηκα για μια ακόμη φορά με την υπέροχη λίμνη που καθώς  την αγναντεύεις νιώθεις μια μαγεία και μια γαλήνη να κατακλύζει όλο σου το " είναι" !Βέβαια μια επίσκεψη στα Γιάννενα σήμαινε  αντίστοιχα και μια επίσκεψη  σε ένα καλό τσιπουράδικο με τους ανάλογους μεζέδες!Το φαγητό είναι κάτι που μου αρέσει πάντα να ανακαλύπτω όπου κι αν πάω  γιατί σίγουρα θα ανακαλύψω κάτι το ξεχωριστό!Προσπάθησα να βρω απο το internet μαγαζιά τα οποία φημίζονται για το φαγητό τους και κάπως έτσι καταλήξαμε στο μεζεδοπωλείο "Πάπρικα" το οποίο είχε πάρα πολύ καλές κριτικές  και όπως αποδείχτηκε βγήκαν έγκυρες !Μπαίνοντας στο μαγαζί δε μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα μου φάνηκε θα έλεγα πολύ συνηθισμένος  ο χώρος  αλλά περίμενα μέχρι να δω τα πιάτα του για να καταλήξω σε συμπεράσματα!Είχε πολύ συγκεκριμένα πιάτα κι έτσι δε δυσκολευτήκαμε να παραγγείλουμε και όταν ήρθαν στο τραπέζι μας πραγματικά δε ξέραμε ποιο είναι πιο ωραίο από το άλλο! Κι εγώ κι ο άντρας μου  εντυπωσιαστήκαμε από το πόσο γευστικά ήταν όλα όσα παραγγέιλαμε κι εκείνη τη στιγμή εγώ σκεφτόμουν πως θα καταφέρω να  αναρτήσω μια συνταγή για να μπορέσετε κι εσείς στο σπίτι να πάρετε μια ιδέα από αυτό το μαγαζί!Μπήκα λοιπόν στο επίσημο site του Μεζεδοπωλείου "Πάπρικα"και βρήκα εκεί κάποιες προτεινόμενες συνταγές όπως και η "Χοιρινή τηγανιά " που σας παραθέτω!Περιμένω να τη δοκιμάσατε και να μου πείτε εντυπώσεις!


Χορινό μουστάρδας


·        1/2 κιλό χοιρινό (κατά προτίμηση λαιμό)
·        Μουστάρδα (αραιωμένη με λίγο νερό, περίπου ένα φλυτζάνι του τσαγιού)
·        Χυμό από 1 λεμόνι
·        Θυμάρι
·       
200 gr κρέμα γάλακτος


Τεμαχίζουμε το χοιρινό σε μπουκίτσες και το αλατίζουμε.
Βάζουμε σε ένα τηγάνι ηλιέλαιο και τηγανίζουμε το κρέας.
Αφού τηγανιστεί και πάρει χρώμα στραγγίζουμε το λάδι.
Σβήνουμε με λευκό κρασί και τον χυμό λεμονιού.
Προσθέτουμε την κρέμα γάλακτος και το αφήνουμε να πάρει μια βράση.
Στη συνέχεια ρίχνουμε την μουστάρδα και ανακατεύουμε.
Μόλις γίνει ομοιογενές, ρίχνουμε το θυμάρι και το βγάζουμε από την φωτιά.
Σερβίρουμε με ρύζι ή πατάτες.
Καλή επιτυχία!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις