Το αγαπημένο γλυκό των παιδικών μου χρόνων!

Μπορεί να μην είμαι τόσο μεγάλη ώστε να αναπολώ τα παιδικά μου χρόνια κι όμως έχω κρατήσει στη καρδιά μου πραγματικά πολλές αναμνήσεις απ τη παιδική μου ηλικία που τις νοσταλγώ.Φυσικά κάποιες απ αυτές έχουν σχέση με ωραίες συνταγές που έφτιαχνε ανέκαθεν  η μαμά μου.Αυτό λοιπόν που μου έκανε πάντα εντύπωση είναι πως μπορεί ένα απλό γλυκό τυλιγμένο απλά σε ένα αλουμινόχαρτο να με συναρπάζει τόσο.Αναφέρομαι στον κορμό  σοκολάτας ή αλλιώς ....Μωσαϊκό!





Υλικά


1/2πακέτο βούτυρο soft

1 διπλό πακέτο μπισκότα τύπου πτι μπέρ
4κουταλιές της σούπας κακάο
1 κουτί γάλα ζαχαρούχο
1σφηνάκι ουίσκι

  1. Μαλακώνουμε το βούτυρο σαν αλοιφή (μπορούμε να το πετύχουμε σε μπεν μαρί ή στα μικροκύματα), προσθέτουμε το ζαχαρούχο,το κακάο ανακατεύοντας συνεχώς.
  2. Όταν το μείγμα γίνει λείο, προσθέτουμε τα τεμαχισμένα μπισκότα και τα ανακατεύουμε μέχρι να καλυφθούν όλα με το μείγμα.
  3. Αδειάζουμε το μείγμα σε μια λαδόκολλα και του δίνουμε κυλινδρικό σχήμα ή σε μια φόρμα κορμού 23x 8 εκ. (τοποθετώντας στο εσωτερικό της μια μεμβράνη ώστε να ξεκολλάει εύκολα).
  4. Σφίγγουμε καλά τη λαδόκολλα και το βάζουμε στο ψυγείο μέχρι να σφίξει τουλάχιστον για 2 ώρες.

Tips:Το βούτυρο πρέπει να είναι σε θερμοκρασία δωματίου για να λιώνει εύκολα!Εάν θέλετε πιο   λαχταριστό κορμό μπορείτε να βάλετε 1 ολόκληρο πακέτο βούτυρο αντί για μισό και να προσθέσετε κιόλας ένα πακέτο μπισκότα oreo!

Εάν πάλι θέλετε να πικρίζει κάπως το γλυκό μπορείτε να βάλετε 1,2 κουταλιές παραπάνω κακάο!!!Όσο για το ουίσκι ..τι να πω ?Είναι απαραίτητο...χιχι!Εάν προορίζεται αποκλειστικά για  παιδιά αφαιρέστε το!

Καλή επιτυχία!!!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις