Hot dog😄

Σας έλειψα;Ξέρω ξέρω έχω μέρες να αναρτήσω κάτι ξεχωριστό ,κάτι γιαμι γιαμι ,τώρα όμως που κατάφερα να φορτίσω τις μπαταρίες μου σας έχω κάτι καταπληκτικό !!Μία υπέροχη ιδέα που μπορείτε όλοι σας πολύ εύκολα να υλοποιήσετε και να  πω ότι την εμπνεύστηκα από τη φίλη μου την Αργυρώ (ξέρεις εσύ )!!!!Λοιπόν φανταστείτε ότι είναι Σαββατόβραδο ,περιμένετε φίλους και σκέφτεστε τι να τους ετοιμάσετε για να τους περιποιηθείτε!Σας έχω τη λύση και ακούει στο όνομα .... hot dog ....!Αρχικά  σας επισυνάπτω το video του Άκη Πετρετζίκη με χειροποίητα ψωμάκια .

Από κει και πέρα χρειαζόμαστε περίπου για 10 ψωμάκια αντίστοιχα άλλα 10 λουκάνικα Φρανκφούρτης, τα βάζετε σε ξεχωριστές πιατέλες γιατί η βασική σκέψη είναι να φτιάξει ο καθένας το hot dog του όπως θέλει .Επιπλέον σερβίρουμε σε  διαφορετικά μπολάκια μισό λάχανο τριμμένο ,5καροτάκια τριμμένα το ίδιο! Μη ξεχάσετε τα καραμελωμένα κρεμμύδια και τις διάφορες σως π.χ.κέτσαπ,μουστάρδα ,μπάρμπεκιου.Έτσι μπορεί ο καθένας να ετοιμάσει ένα δικό του hot dog προσαρμοσμένο στα γούστα του κι όλοι θα ναι ευχαριστημένοι!
 Καλή απόλαυση!!!!

Tips για καραμελωμένα κρεμμύδια : Να ξέρετε ότι χρειάζονται 2κ.σ. βούτυρο  για να σωταριστούν  σε δυνατή φωτιά περίπου 4κρεμμύδια κομμένα σε μεγάλες ροδέλες ίσα ίσα  για 5λεπτά.Μετά χαμηλώνετε την εστία,ρίχνετε 1κ.σ. ξύδι βαλσάμικο ,τα αφήνετε να σιγοβράσουν  αφού βγάζουν και τα ζουμάκια τους για τουλάχιστον μισή ώρα ,ανακατεύοντας συνεχώς .Το τελευταίο πεντάλεπτο ρίχνετε 1κ.σ. ζάχαρη και είναι έτοιμα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις